fbpx Zarządzenie nr 16/K/11 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 14 grudnia 2011 roku w sprawie wprowadzenia procedury składania reklamacji dotyczących umów na dostawy i/lub usługi zawieranych w ramach procedur określonych ustawą Prawo... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 16/K/11
Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
14 grudnia 2011 roku
w sprawie wprowadzenia procedury składania reklamacji dotyczących umów na dostawy i/lub usługi zawieranych w ramach procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych

Status aktu: obowiązujący
Powiązane hasła: 

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym, mając na uwadze przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240, z późn. zm.) oraz § 142 Statutu UG wprowadza się procedurę składania w Uniwersytecie Gdańskim reklamacji dotyczących umów na dostawy i/lub usługi zawieranych w ramach procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych:

 

§ 1

  1. W przypadku stwierdzenia przez pracownika Uniwersytetu Gdańskiego dokonującego zamówienia w ramach realizacji umowy na dostawę i/lub usługę, zawartej po przeprowadzeniu przez Dział Zamówień Publicznych UG procedury określonej w ustawie Prawo zamówień publicznych, nieprawidłowości w jego wykonaniu (np. przekroczenie terminu dostawy, uchybienia ilościowe lub jakościowe), pracownik ten zobowiązany jest do złożenia stosownej reklamacji realizacji zamówienia.
  2. Reklamację składa się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości, przy użyciu formularza reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
  3. Formularz, o którym mowa w ust. 2 udostępniony jest w formie elektronicznej do wypełnienia na stronie internetowej Uniwersytetu, w zakładce „Informacje dla pracowników”.
  4. Wypełniony formularz należy przesłać drogą elektroniczną do Sekcji Realizacji Umów w Dziale Zamówień Publicznych – stosownie do informacji umieszczonej w miejscu udostępnienia formularza.

 

§ 2

  1. Sekcja Realizacji Umów w Dziale Zamówień Publicznych przesyła reklamację do Wykonawcy i monitoruje sposób jej rozpatrzenia, udzielając stosownych informacji składającemu reklamację.
  2. W przypadku naruszenia zapisów umowy – Sekcja Realizacji Umów, odpowiednio do naruszenia:
    1. wnioskuje do Kwestora o naliczenie kar umownych,
    2. wnioskuje do kierownika zamawiającego o odstąpienie od umowy,
    3. podejmuje inne czynności przewidziane w umowie oraz przepisach prawa.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Kanclerz Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Gwizdała

Załączniki

ZałącznikWielkość
Office spreadsheet icon Formularz Reklamacyjny UG42 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 10:25
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Import Importowicz
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz