Data ogłoszenia:
|
Nr postępowania:
|
Tytuł komunikatu:
|
04.06.2013 r.
|
|
Informacja DZP: Świadczenie usług kurierskich polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym transportem drogowym oraz lotniczym, z obsługą celną, w trybie „od drzwi do drzwi” na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
23.01.2012 r.
|
|
Zmiana treści rekomendacji Prezesa UZP dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
16.08.2011 r.
|
A120-211-116/11/SW
|
Komunikat w sprawie realizacji umowy na Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych, w tym listów poleconych i poleconych ZPO o wadze ponad 50 g.
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
03.03.2011 r.
|
|
KOREKTA Informacji dla pracowników Uniwersytetu Gdańskiego dotyczącej optymalizacji wydatków ponoszonych ze środków publicznych w tym również wszelkich projektów będących w dyspozycji Uniwersytetu Gdańskiego .
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
14.02.2011 r.
|
|
Rekomendacje Urzędu Zamówień Publicznych dotyczące opisu przedmiotu zamówienia na dostawę zestawów komputerowych.
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
18.01.2011 r.
|
|
Terminy składania wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne oraz terminy rozpoczęcia procedur przetargowych na zakup aparatury naukowo – badawczej oraz sprzętu laboratoryjnego.
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
02.12.2010 r.
|
|
Sklepik UG - wadliwe działanie
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
29.10.2010 r.
|
|
Sukcesywna dostawa notebooków dla UG
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
01.10.2010 r.
|
|
Powtórny komunikat w sprawie poprawnego adresowania przesyłek
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
22.09.2010 r.
|
|
W sprawie poprawnego adresowania przesyłek
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
14.09.2010 r.
|
|
Składanie zapotrzebowań na kserokopiarki
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
14.09.2010 r.
|
|
Sprzedaż zużytych materiałów eksploatacyjnych.
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
24.08.2010 r.
|
|
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 65/R/10 Rektora UG z dnia 13 sierpnia 2010 r. „Instrukcja postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Uniwersytecie Gdańskim ” oraz nowy „Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” składany w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego.
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|
22.04.2010 r.
|
|
Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej, druk broszur i ulotek, druk katalogu wystawców na rok 2011/2012, druk informatora z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012 i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego. dla Uniwersytetu Gdańskiego,
wprowadzone przez: Dział Zamówień Publicznych
|