Komunikat widoczny na stronie od: 09.04.2013 r. do: 31.12.2014 r.
Informacja dla pracowników UG dotycząca sukcesywnego świadczenia usług druku materiałów poligraficznych wraz z dostawą dla jednostek i wydziałów Uniwersytetu Gdańskiego.
Dział Zamówień Publicznych uprzejmie informuje, że przeprowadzono postępowanie przetargowe nr: A120-211-44/13/ZZ na :
sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych wraz z dostawą dla jednostek i wydziałów Uniwersytetu Gdańskiego, w wyniku którego została zawarta umowa z Wykonawcą:
EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna
87-800 Włocławek, ul. Brzeska 4
Umowa obowiązuje od dnia 09.04.2013r. do 31.12.2014r. lub do wyczerpania wartości umowy – w zależności od tego, który wariant nastąpi pierwszy.
W sprawie bezpośredniej realizacji umowy przedstawicielem po stronie Wykonawcy jest:
p. Wojciech Żuchowski tel/fax 54 232 37 23
e- mail: sekretariat@expol.home.pl
Dostawy sukcesywne będą realizowane na podstawie zamówień (składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni, pocztą elektroniczną lub pisemnie z przekazaniem Wykonawcy materiałów na płytach CD, DVD ), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
UWAGA
-Projekty wizytówek, papieru firmowego oraz kopert przygotowuje Biuro Promocji UG.
Kontakt: Michał Narloch, e-mail: rekmna@ug.edu.pl, tel. 58 523 2555.
Pozostałe projekty uwzględnione w umowie z firmą Expol (wymienione w załączniku „Formularz cenowy do oferty.pdf”) zamawiający realizuje we własnym zakresie lub z wybranym przez siebie podwykonawcą.
-Wykonawca potwierdzi e-mailem lub faxem prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku, przy czym nie wlicza się dnia w którym wpłynęło zamówienie.
- Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 5 dni roboczych od daty potwierdzenia prawidłowości graficznej przygotowanych materiałów, przy czym nie wlicza się dnia w którym wpłynęło potwierdzenie. Wyjątek stanowią dostawy materiałów w postaci broszur (tabela 4 formularz cenowy), dostawa winna być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, a przy zamówieniu ilości powyżej 2000 szt. istnieje możliwość dostawy w 2 częściach z ostatnią dostawą nie później niż 20 dni roboczych od daty potwierdzenia prawidłowości graficznej przygotowanych materiałów.
-Dostarczane materiały pakowane będą w paczki z opisem zawartości na zewnątrz, opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed zniszczeniem lub obniżeniem jego jakości w czasie transportu.
-Upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej, zainteresowany usługą w zakresie niniejszego postępowania, powinien mieć zapewnione źródło finansowania.
Przy zamawianiu powoływać się na numer pozycji z formularza cenowego. Zamówienia można składać elektronicznie pocztą e-mail:
sekretariat@expol.home.pl
-faxem na nr: 54 232 37 23
lub pisemnie na adres Wykonawcy:
EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna 87-800 Włocławek, ul. Brzeska 4
UWAGA:
W formularzu zamówienia prosimy wpisywać dokładny adres dostawy wraz z podaniem numeru pokoju, imieniem i nazwiskiem osoby upoważnionej do odbioru oraz numerem telefonu kontaktowego.
Ponadto, prosimy o wpisywanie adresu alternatywnego np. sekretariatu Państwa JO UG (należy bezwzględnie poinformować Pracownika Sekretariatu o planowanej przesyłce).
W przypadku niemożliwości pozostawienia przesyłki przez dostawcę z przyczyny leżącej po stronie osoby zamawiającej (nieobecność, brak wyznaczonego adresu alternatywnego), Dostawca może naliczyć koszty przesyłki i obciążyć bezpośrednio osobę zamawiającą.
Faktury należy opracować w następujący sposób:
Zamówienie publiczne nr A120-211-44/13/ZZ
Przetarg nieograniczony
Dokumentacja znajduje się w Dziale Zamówień Publicznych ……………………………………………………
(data i podpis osoby dokonującej zamówienia)
Do faktury należy dołączyć kopię wysłanego do firmy zapotrzebowania.
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego tel.: 58 523-23-68